Reglamin postępowania reklamacyjnego | ogrodzenia śląsk (zawiercie)

Przedstawione poniżej warunki określają odpowiedzialność wykonawcy oraz tryb postępowania w przypadku wystąpienia wad w przedmiotach zamówienia, przez INTER WOMO Wojciech Żmuda z siedzibą w Zawierciu, zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa polskiego tj. Kodeks Cywilny oraz ustawa z dnia 27.02.2002r. o szczególnych waru-nkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

  1. INTER WOMO gwarantuje Zamawiającemu jakość wyborów i ich zgodność odpowiedniminormami certyfikatami.
  2. Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty na adres siedziby firmy lub pocztyelektronicznej na adres infocdn@interia.pl nie później niż w ciągu 14 dni od chwili stwier-dzenia wady.
  3. Rozpatrywane będą tylko kompletne Zgłoszenia Reklamacyjne zawierające: szczeguło-wy opis stwierdzenia wady, okoliczności jej ujawnienia, oczekiwania Zgłaszającego.Wskazane jest aby do zgłoszenia została dołączona dokumentacją fotograficzną.
  4. Zgłaszający reklamację zobowiązany jest udostępnić reklamowany produkt upoważnio-nej przez Wykonawcę osobie i umożliwić wykonanie wszystkich czynności pozwalającychocenić przyczynę i zasadność zgłoszenia.
  5. Postępowanie reklamacyjne musi zostać zakończone nie później niż 30 dni od daty podjęcia decyzji o zasadności reklamacji.
  6. Nie podlegają reklamacji nie są traktowane jako wada:
    1. ubytki w wierzchniej warstwie wyrobu, będące następstwem eksploatacji:
    2. odchyłki w kolorze oraz przebarwienia uwarunkowane działaniem warunków zewnętrznych
    3. cynkownie ogniowe odbywa się w kąpieli cynkowej / około 450oC/ w wyniku czego mogą nastąpić niewielkie odkształcenia materiału, które powstały na skutek wyzwalania się naprężeń materiałowych, jednakże powstałe odkształcenia, odchylenia w zakresie wymiarów i dopasowania elementów nie mają wpływu na jakość, cenę oraz funkcjonalność elementów.
    4. rdzewienia śrub mocujących.
    5. zmniejszenie się funkcjonalności wyrobu na wskutek przemarzania fundamentów bądź słupów betonowych, podtrzymujących elementy ruchome;
    6. elementy mechaniczne wymagające konserwacji tj. klamki, rolki (skrzypienie)
  7. Postępowaniem reklamacyjnym nie są objęte wady uszkodzenia powstałe szczególnew wyniku niewłaściwego użytkowania,niezgodnego z przeznaczeniem wyrobów.
  8. W przypadku uznania przez ,,C.D.N. S.c.” Reklamacji,wadliwy wyrób lub jego części,zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad w terminie i na zasadach obustro-nnie uzgodnionych, chyba że wymiana będzie niemożliwa lub wymagać będzie nadmie-rnych kosztów. Wówczas, stosownie do żądania Kupującego, może nastąpić stosowne obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy.
  9. Wykonawca zastrzega sobie prawo oddalenia reklamacji w przypadku jej oczywistej bezzasadności.
  10. Konserwacja. W celu zapewnienia poprawnego działania ogrodzenia należy zapewnićsezonową konserwacje elementów ruchomych - smarowanie, czyszczenie. W przypadkuwystąpienia lokalnie trudnych warunków atmosferycznych ( kurz, pył, duźa wilgotność )częstotliwość konserwacji musi być dopasowana do panujących warunków.
  11. Naprawa powierzchni cynkowanych: Zgodnie z normą PN-EN ISO 1461 łącza powierzchnia na której nie nałożyła się powłoka cynkowana lub lakiernicza którą należy naprawić nie może przekraczać wielkość 0,5% powierzchni całkowitej części. Pojedynczy obszar bez powłoki nie może przekraczać wielkości 10cm2... Naprawę należy wykonać przez odpowiednie pokrycie farbą z pyłem cynkowym.
  12. Naprawy powierzchni malowanych. Łączna powierzchnia na którą nie nałożyła się powłoka lakiernicza lub uległa uszkodzeniu nie może przekraczać 5% powierzchni całko-witej. Naprawę należy wykonać przez odpowiednie pokrycie farbą metodą natryskową.